Nøglebrikker

Nøglebrikker


Vi bruger nøglebrikker i vores ejendomme.


Bestilling af nøglebrik(ker) (klik her)

Hvis du har mistet din nøglebrik (klik her)

Hvis du er lukket ude (klik her)


Nøglebrikker har begrænset gyldighed af sikkerhedsmæssige årsager, og du skal derfor huske at validere din nøglebrik løbende.


Validering sker ved at holde brikken hen til væglæseren på ejendommen. Vent til væglæseren lyser grønt.

Hvis din brik ikke virker er det fordi, gyldighedsperioden er udløbet. Når du validerer den, virker den igen.


Hvor er væglæseren? (klik her) 

Hvorfor skal jeg validere min nøglebrik løbende? (klik her)


Ejendommens elektroniske låse bliver årligt efterset og batterier i låsen bliver udskiftet. Dette serviceeftersyn foretages af autoriseret låsesmed for udlejers regning. Vi adviserer på forhånd hvilken dato, låsesmeden kommer for at udføre service, og du behøver ikke være hjemme. Hvis der er elektronisk lås på døren til dit lejemål, vil denne lås også være omfattet af serviceeftersynet. Låsesmeden skal ikke ind i dit lejemål, men der kan være behov for at åbne døren for at servicere eventuelle låsedele på indersiden af døren.


Du skal være opmærksom på, at hvis du ikke giver adgang til, at låsesmeden åbner døren til dit lejemål, når serviceeftersyn udføres, så bliver service og batteriskift ikke udført. Det betyder, at hvis du på et senere tidspunkt er nødt til at tilkalde låsesmed til at udføre service, batteriskift eller vedligeholdelse på din lås, skal du betale selv jf. Lov om leje §112 stk. 3.Du kan ikke selv skifte batterier i den elektroniske lås.